PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

5 Ekim 2010 Salı

Yaz Bitti Okul Start :))

Merhaba.Çok uzun zamandır yoktum ortalarda :D Yaz tatili,okul açılması falan bir telaş bir telaş :).Geldim geldim de nereden başlasam bilemedim:D Okuduğum kitaplar hakkında yorumlarımmı nereye gittiğimiz mi?:) Bir karar veremedim.Neyse,ilk önce Sapanca Gölü yakınlarında rahatlatıcı ve arındırıcı bir tatille başladık yaza:D Sonra akraba ziyareti bir başladııııııı:D 1,5 ay :) Güzeldi yahu:D Dedemlerde(Kırıkkale'de) geçirdim yazı.Eh eccik ucundan sıkılsamda :) Güzeldi yinede.Gezecek yerler belli:D Geldim.1 hafta dinlendiiim ve yeni bir maceraya başladım..Adeta Güz'de ağaçtan göle düşen ilk yapraklar gibi:)) Haa pardoon,atlamışım.Karadeniz turuda yaptık.Karadeniz'e girdim ilk kez.Eccik soğuk da olsun:D Karadeniz'in güzelim yeşili yetiyır bize daa :) Wardstone Günlükleri'nin 3 kitabını da okudum.Korku ve macera kitabı olarak güzel gerçekten.Sürükleyici.Özet yok:D Konu olarak 7.oğulun 7.oğlu olması ve hayalet olup kasabayı kötülüklerden koruması.Merak edinde okuyun:D Güzel kitap :) Böyle işte :D Okulda başladı postlara devam:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder