PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

4 Aralık 2010 Cumartesi

New York'ta Beş Minare :D

Yahu kardeşim bir film bu kadar mı kötü olur ? Gitmediyseniz tavsiye etmem gitmeyin :) İnternette kötülemişler gazetelerde çok güzel,"Hollywood filmlerini aratmadı..." demişler.İnanamadım :) Uzun bir aradan sonra yine,yeniden geldim :) Zamanım oldu desem yalan olur desem yalan olur.Ama n'apayım yazacağım bloguma bir şeyler aklıma gelmiyor.Merak etmiştir okurlarım diyorum;boş boş yazılır mı diyorum :) Kurban Bayramı'mızı da geçirdikten sonra okula devam yine...Güzel gidiyor ne diyelim.Hımm bu arada kitaplardan da Şimşek Hırsızı bitiyor ama pek beğendiğim söylenemez.Tolstoy kitaplarını okumayı düşünüyorum önümüzde :) İnsan Neyle Yaşar'ı aldım.G
zele benziyor sanki.Neyse şimdilik bu kadar :) Herkese fıçı fıçı sevgiler :) Okuduğunuz zamana göre Günaydın,Tünaydın,İyi Geceler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder